Veelgestelde vragen
Wellicht kunnen we via deze FAQ direct antwoord geven op al jouw vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met info@woesttraining.nl. We proberen je zo snel mogelijk te helpen.
Wellicht kunnen we via deze FAQ direct antwoord geven op al jouw vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met info@woesttraining.nl. We proberen je zo snel mogelijk te helpen.
Kan ik mijn abonnement pauzeren?
Je kunt je abonnement pauzeren op basis van de volgende voorwaarden:
Je kunt twee keer per kalenderjaar minimaal 4 weken tot maximaal 6 maanden pauzeren. Pauzeren kan alleen met een grondige reden, waardoor je niet kunt komen sporten, zoals een blessure of zwangerschap. Het is niet mogelijk om te pauzeren vanwege een vakantie.
Let op: Bij het pauzeren wordt het bedrag bij de eerstvolgende maand nog geïncasseerd en bij activatie weer verrekend.
Kan ik mijn abonnement of rittenkaart overdragen?
Het lidmaatschap is persoonsgebonden en kan niet worden overgedragen.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Bij het opzeggen van je abonnement geldt een opzegtermijn van 1 kalendermaand. Een opzegging dient voor het einde van de maand per e-mail te worden doorgegeven en geldt pas wanneer deze per e-mail bevestigd is.
Voorbeeld: Je dient je opzegging in op 15 juni. Dan is juli je opzegtermijn-maand. Per 1 augustus is je abonnement definitief opgezegd.
Hoe betaal ik mijn lidmaatschap?
Je betaalt je lidmaatschap aan het begin van elke kalendermaand via automatische incasso.
Kan ik mijn abonnement wijzigen?
Via de Sportbit app kun je zelf je abonnement upgraden of downgraden. Let op, bij het downgraden geldt er een opzegtermijn van 1 kalendermaand. Bij het upgraden gaat je nieuwe abonnement direct in en wordt het nieuwe bedrag automatisch verrekend via automatische incasso.
Ik kom niet uit met mijn credits
Kom je elke maand net een aantal credits tekort? Je kunt je abonnement zelf aanpassen via de Sportbit app.
Je kunt er ook voor kiezen om een rittenkaart naast je abonnement aan te schaffen. De credits worden altijd eerst van je abonnement afgeschreven en pas daarna van je rittenkaart.
Hoe schrijf ik me in voor een groepsles?
Ben je nieuw? Meld je dan aan via de Proeflessplanner op onze website.
Leden maken bij het registreren een account aan waarmee ze kunnen inloggen in ons ledenportaal via de website of via de Sportbit app. Via het rooster kun je je aanmelden voor de groepsles naar keuze.
Aan- en afmelden voor een les
Je kunt je een week van tevoren aanmelden.
Het aanmelden voor een les kan tot 1 uur van tevoren.
Het afmelden voor een les kan kosteloos tot 4 uur van te voren.
Wat moet ik meenemen?
Een bidon, handdoek en in de wintermaanden een vest/trui (voor buiten).
Wat als ik te laat ben?
Wanneer je te laat bent voor de les, heb je de uitleg gemist en waarschijnlijk ook al een deel van de warming up. Als je dan pas instapt, moet de trainer zijn aandacht naar jou verschuiven. Dit onderbreekt de les en hindert je sportmaatjes die wel netjes op tijd zijn. Daarom zullen we je dan helaas moeten vragen om weer te vertrekken. Zorg dat je altijd ruim op tijd aanwezig bent!
Hebben jullie kluisjes, kleedruimtes en douches?
We bieden privé kleedruimtes, twee douches en een open kast om je spullen in te leggen. WOEST Training is in geen geval aansprakelijk voor verlies of diefstal van persoonlijke eigendommen.
Welke kleding en schoenen kan ik het beste aantrekken?
Hoe vaak per week kan ik hier gebruik van maken?
Onze Smart Fitness abonnementen zijn allemaal onbeperkt. Je kunt dus zo vaak gaan als je wilt binnen onze openingstijden.
Hebben jullie ook traditionele fitness apparaten?
Wij stimuleren onze leden om gebruik te maken van de Smart Fitness apparatuur, omdat deze je begeleiden bij je training. Echter mag je binnen onze Smart Fitness abonnementen ook gebruik maken van de losse materialen in de zaal, zoals matjes, kettlebells, dumbells en squat rekken.
Ik heb een blessure, houden de apparaten hier rekening mee?
Schakel bij een blessure altijd de hulp van onze trainers in. Zij kunnen de apparaten aanpassen naar jouw blessure. Er is onwijs veel mogelijk en er zijn zelfs leden die hun complete revalidatie op de Smart Fitness apparaten doen.
Hoe kan ik hiermee starten?
Plan een intake via deze website. Wij stellen je tijdens deze intake (±45 min) in op alle apparaten, leggen je vervolgens alles uit, en daarna kun je zelfstandig aan de slag!
Ik heb geen conditie, kan ik hier aan meedoen?
Onthoud dit: We zijn allemaal onderaan gestart.
Beginnende sporters houden we natuurlijk goed in de gaten en geven we extra begeleiding. Tijdens de groepslessen kunnen vrijwel alle oefeningen geschaald worden naar een hoger of lager niveau. Op deze manier kan iedereen meedoen met de lessen.
Bij de Smart Fitness begeleiden de apparaten jou door periodiek je niveau te meten.
Is er een minimale leeftijd vereist?
Bij WOEST Training ben je welkom vanaf 16 jaar.
Kan ik zo naar binnenlopen en meedoen?
Dat is helaas niet mogelijk, we hanteren maximaal 12 deelnemers per groepsles, waarbij reserveren noodzakelijk is. Bij de Smart Fitness is het niet mogelijk om te starten zonder een intake. Meld je van tevoren aan via onze website.
Zijn de lessen alleen voor vrouwen of mannen?
Nee, zowel de groepslessen als de fitnessmomenten zijn gemengd.
Ik ben 55 jaar of ouder, wat adviseren jullie mij?
Hoe ouder je wordt, hoe belangrijker het is om je spiermassa op peil te houden. Wij zullen je daarom altijd krachttraining adviseren, waarbij Smart Fitness de meest veilige manier van trainen is.
Ben je fanatiek en heb je een sportachtergrond, dan ben je ook van harte welkom bij onze groepslessen. Op maandagavond en woensdagavond zijn er ook Crosstraining Basic lessen, waarbij de intensiteit een stukje lager ligt (en de leeftijd een stukje hoger).